Thursday, May 5, 2011

KBSW + ONE = i need to sacrifice my sleep!

WoooHooooo......Ade sesape kat luar? Takde? Takpe2...Aku tak kesah...Aku nak tulih gak entry nih.. Hehehehe

Pade sesape yang K-natic + langgan astro mesti tau punca terjadinya tajuk kat atas..Begini alkesahnye.. Baru2 ni aku telah mengupgradekan astro ke b-yond.. eventhough tv kat rumah ni kecik je.. Tak kesahle..!! Sebaek saje.. Uncle technician tu selesai memasang decoder baru tu, aku dengan eagernye menekan2 butang remote control berwarna puteh tu.. Dan hasilnya: WAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Juling dah bijik mate aku ni!!!! Mane satu nak tengok? KBSW? ONE? OMG!!!! Every minute is precious! Every single show is awesome! Sehinggakan aku rase nak korbankan mase tido yang aku cukup sayang dari kecik tu...!!

Buat mase ni aku sebenarnya memang dah takde mood nak update blog nih! Ni buat pon pasai my dearest fren si Sarah tu dah perli: BLOG DAH BERABOK! Hahahaha... Sarah, ko nak taw nape blog ni hampir tertimbus dalam pasir? Sila tengok senarai dibawah!

KBSW: As usual, aku sentiasa dan akan sentiasa layan Let's Go Dream Team Season 2, 2 days 1 night, Happy Together, Music Bank, Oh! My School, Invicible Youth (walopon tayangan semula), Entertainment Weekly and lately ade show ni: Win-Win
Tu tak termasuk drama lagi tu... Naseb baek aku sekarang layan dua drama je kat cni: The Thorn Birds and Smile Again


Huh! Tu baru kat KBSW.. Dah hampir full jadual selepas keje aku.. Ni plaks kat ONE:
Show/Gameshow/Concert- Music Countdown, Running Man, Family Come Here, Strong Heart, Heroes, Kim Jeong-Eun's Chocolate Concert..etc. Drama plaks aku layan 2 drama gak: 49 Days dengan The Three Sisters

No comments:

Post a Comment