Saturday, January 29, 2011

Yeah, this is how we do it - pure love f(x)!


bile sebut pasal girl idol, mostly org akan cakap pasal snsd @ girls' generation and wonder girls..because they're two most popular girls' idol in korea...tapi aku lebih berminat dengan f(x)..

sape f(x)? well, group ni pun dok satu bumbung dengan snsd, SME...tp diorang keluar lambat sket dari snsd..their first song is 'la cha ta' in 2009...group ni ade 5 member: victoria (leader), krystal, amber, sulli and luna...mostly budak2 ni baru umur belasan tahun, kecuali victoria (23 tahun)..

f(x) ni sangat fresh and cute.maybe sebab diorang masih bebudak rumaja, so bile diorang ngada2 sket pon nampak ok la...nmpk innocent je...

actually, aku start follow lek lagu2 kpop bile aku dengar lagu comeback f(x) 'nu ABO'..memang catchy lagu tu...sebelum tu aku dengar gak lagu kpop nih..tapi takla fanatik cam sekarang..sekarang ni memang leh dikatakan agak maju kehadapan la...hehehe...

so, thanks to f(x) yang telah membuka semula mata aku untuk lagu2 kpop...f(x) hwaiting!

(aku memang suka lagu2 kpop dari zaman boa muda2 lagi...tapi lepas shinhwa, aku terus macam kureng sket dengan kpop..kenapa ye? cerita still follow dengan fanatiknya, tapi lagu kurang jap..super junior mase tu pon dengar2 gitu je-sebab aku xsuke tengok hangeng yang agak poyo tu kot-tapi sekarang memang xtau nak cakap la fanatiknya.tmbh2 plak bila tau ade geng yang kpop fanatik gak!hahaha)

No comments:

Post a Comment