Friday, January 21, 2011

bYe-bYe seri iskAndaR...

hari ni aku dapat surat pertukaran dari bkp..dari maipk seri iskandar ke bahagian hartanah ibu pejabat..

apa yg aku rasa? nak nangis, muntah, semua ada..

kenapa? maipk seri iskandar ni dah mcm family..dengan staff yang best and havoc..hartanah plak..aiii~~~~~aku xpenah pon wat ape2 tugas yg berkaitan dgn tanah, so dgn staffnye pon xberapa nak kenai...huhuhu..nak kena blajo keje baru lagik...(wa....!!! mommy, help me!!!)

tapi nak wat camne?pertukaran ni pun satu kaedah pembelajaran gak...untuk kita belajar kerja dan bercampur dengan kawan baru..mungkin ada hikmah disebalik pertukaran ni...sekurang-kurangnya aku tak perlu berulang sejauh ini (ipoh-seri iskandar)

apa-apa pun, aku akan wat yang terbaik untuk maipk..

bahagian hartanah, here i come!

2 comments:

  1. whoa...naik pangkat kah kamu..??? leh belanja nie..anyway, best of luck...kot2 kat tempat baru bertemu si jantung pisang...hahhahahha

    ReplyDelete
  2. mane ade naik pangkat chik...tetap jugak position yg same..tp keje yg berlainan...jantung pisang? org tua ramai lor...xnak i! XD

    ReplyDelete