Friday, April 15, 2011

KumpuL & SambuT

Ha...! Musti korang tertanya-tanya ape maksud tajuk kat atas ni kan? Tajuk ni aku tulih sempena sambutan harijadi yang dibuat di Bahagian Hartanah, MAIPk petang tadi...

Okeh, sambut dah ade, ape lak kumpul tu? Kumpul tu, maksudnya kami kumpul semua orang yang sambut birthday dalam April and sambut serentak..Kan bagus tu? Beli satu kek, and then sumbat nama semua atas tu..Tak payah nak membazir beli banyak2 kek..Betoi Tak?

Anyway, sambutan harijadi ni adalah untuk 5 orang warga Hartanah yang menyambut PERTAMBAHAN USIA dalam APRIL 2011..Huh! Sape? Sape? Manusia yang dah berumur tu? Hahaha..Tak lain tak bukan: AKU (baru 27 ye....), Rizal (dah 40 kan? hahahaha - yg ke 29), Huda (arini la beday dia - pon same ngan aku: 27), Suhaila (26 - also taniah 4 your mabuk2..Tapi sila jgn muntah di opis, nanti akak muntah sekali..ayark!) and Zaha aka Abg Faizal Tahir (yg keberapa ek? 26 rasenye..)

Kek kami, yang bernama Black Forest Cheese Cake diseponser oleh Cik Zaleha Wan Din (wahhh...!! name penuh)..TQ Kak Leha..Ade lagi, bos besar Hartanah, Mr. Rohit aka Rohizan laks menyumbangkan sejumlah duit kutu yang dier dapat arinih untuk membeli ayam goreng Hot&Spicy dari KFC (habesla duit kutu bos...)..TQ bos...and bufday gurl, eh mom-to-be, Huda plaks memborong aiskerim untuk semua..TQ Huda...

Ni ade beberapa keping gambar, yang sempat aku amek untuk tatapan (tatapan je, nak makan beli sendiri ^^) korang...(dapat amek sket jerk..aku sebok nak mkn tadi...^^)

Name kami yang terpakse berhimpit atas kek - sebab byk sgt hiasan atas tu..
(trend lah katekan-aku n kak leha amat tidak berpuas ati dengan hiasan gedabak tu)


Kek, KFC...eh, mane aiskerim?


Yang PALING TUA la yang kena rasmikan...^^



Muka syahdu Encik Yazid yang tengah makan aiskerim...

2 comments:

  1. syok gk la ade org nk sambut bday sm2..walaupun sambut hari tua..:)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..sejak masuk MAIPk ni, tiap2 thn depa sambut sama2..ang bila plaks nak sambut dgn aku? hehehe

    ReplyDelete